הסמכת CAO – Chief Automotive Officer למנהלים בכירים בענף הרכב
קורס הסמכת CAO (Chief Automotive Officer) מהווה את תוכנית המצוינות למנהלים ומובילי דרך בענף הרכב בישראל.
בשיתוף פעולה ייחודי בין איגוד יבואני הרכב והקריה האקדמית אונו, הקורס מציע הזדמנות יוצאת דופן למנהלים העוסקים בתחום הרכב, ומתפרש על פני שישה מפגשים עשירים בתוכן.
במהלך המפגשים נחשפים המשתתפים לתובנות מעמיקות ולידע פרקטי מפי אנשי מפתח מובילים בענף, המעניקים להם ארגז כלים מקיף להתמודדות עם האתגרים המורכבים של עולם הרכב המתפתח - החל מטכנולוגיות פורצות דרך, דרך מודלים עסקיים חדשניים, ועד להבנה מעמיקה של ה-Ecosystem הדינמי בישראל ובעולם.
תוכנית זו, המיועדת למגוון רחב של מנהלים בתעשייה, מציידת את המשתתפים בידע ובכלים, החיוניים להתמודדות עם האתגרים הקיימים והעתידיים במסגרת תפקידם, תוך דגש על עיצוב עתיד התחבורה והובלת חדשנות בתעשייה.

19-06-2024
9:00-17:00
הקריה האקדמית אונו - השדרה האקדמית 1, קרית אונו
המחזור הראשון של קורס הסמכת CAO נפרש על פני 6 מפגשים, במהלכם נחשפו המשתתפים למגוון רחב של תכנים מקצועיים מפי בכירי התעשייה, ביניהם מנכ"לים של חברות יבוא רכב מובילות, גורמי רגולציה בכירים ומומחים מעולם המשפט והסייבר. הקורס שילב בין הרצאות תיאורטיות בתחומי רגולציה, מיסוי וחדשנות, לבין סדנאות מעשיות בניהול, אסטרטגיה ומשא ומתן. דגש מיוחד ניתן לאתגרים העכשוויים בתעשייה, כמו המעבר לרכב חשמלי, אבטחת סייבר ודיגיטציה של ענף הרכב. טקס הסיום החגיגי של המחזור הראשון התקיים ב-29 ביולי 2024 בחלל האירועים של מיינדספייס רוטשילד בתל אביב, שם הוענקו תעודות ההסמכה לבוגרי התוכנית.

14-05-2025
9:00-17:00
הקריה האקדמית אונו - השדרה האקדמית 1, קרית אונו
המחזור הנוכחי של קורס הסמכת CAO נפרש על פני 7 מפגשים מרוכזים, ושילב הוראה יישומית, דיונים מקצועיים וניתוחי מקרי בוחן בהובלת דמויות מפתח מענף הרכב, האקדמיה והרגולציה. במהלך הקורס שמעו המשתתפים הרצאות ממנכ"לים של חברות יבוא מובילות, שהתמקדו באתגרים ניהוליים ובהתמודדות עם שווקים משתנים; גורמי רגולציה בכירים שהציגו את הכיוונים החדשים של מדיניות התחבורה והאנרגיה; מומחים בתחום הסייבר שהעמיקו בסוגיות של הגנת מערכות רכב מחוברות; ומשפטנים בכירים שהציעו כלים מעשיים להתמודדות עם סוגיות חוזיות ורגולטוריות. בנוסף, שולבו סדנאות אינטראקטיביות בניהול אסטרטגי, קבלת החלטות ומשא ומתן, לצד דיונים פתוחים שעסקו במעבר לרכב חשמלי, דיגיטציה של השירות ללקוח והשפעת החדשנות הטכנולוגית על עתיד הענף. טקס הסיום החגיגי נערך השותפים והמשתתפים, ובו הוענקו תעודות ההסמכה לבוגרי התוכנית.

